Klacht doorgeven
We vinden een goede service heel belangrijk. Maar het kan een keer gebeuren dat u niet tevreden bent. Of dat u het niet eens bent met ons besluit. Dat willen we dan graag van u weten. Want alleen dan kunnen we het samen oplossen. We luisteren naar u en nemen u serieus.
U kunt uw klacht dienstverlening op de onderstaande manier aan ons doorgeven.
Hoe kunt u uw klacht doorgeven?
U kunt uw klacht doorgeven via:
- MijnPortaal
- Contactformulier
- Per post: Postbus 2211, 3500 GE Utrecht
Wilt u uw klacht online doorgeven en heeft u daarbij hulp nodig? Dan kunt u ook naar onze balie komen. Op de Contactpagina bij ‘Bezoek ons’ ziet u wanneer de balie is geopend. Onze collega aan de balie kan u helpen bij het digitaal doorgeven van uw klacht.
Wat gebeurt er met uw klacht?
Zodra we uw klacht hebben ontvangen, ontvangt u binnen tien werkdagen een reactie.
Als u niet bij Portaal huurt
Bent u geen huurder van Portaal? Dan kunt u uw klacht of overlast online doorgeven via dit formulier.
Als u het niet eens bent met onze oplossing
Soms lukt het niet om een oplossing te vinden waarmee u tevreden bent. Of u bent het niet eens met de manier waarop wij uw klacht oplossen. Dan kunt u terecht bij een onafhankelijke Klachtencommissie of geschillencommissie. Die noemen we in het kort klachtencommissie.