Kan ik een betalingsregeling treffen voor de stookkosten?
Algemeen
Voor het aanvragen van een betalingsregeling voor de stookkosten kunt u contact op nemen met de afdeling Bewonerscontact.
Heeft u vragen over het betalen van uw huur? Of lukt het niet om uw huur op tijd te betalen? Neem hiervoor contact op met onze afdeling Bewonerscontact. In sommige gevallen is het mogelijk om een betalingsregeling met ons af te spreken. Wij denken graag met u mee.
Portaal werkt samen met Geldfit. Op Geldfit vindt u gratis informatie en advies over geld in uw situatie. Zo krijgt u weer grip op geld. Wilt u liever persoonlijk iemand spreken? Bel dan gratis en anoniem 0800 - 8115. Een medewerker van Geldfit luistert naar uw verhaal en denkt met u mee.
Voor het aanvragen van een betalingsregeling voor de stookkosten kunt u contact op nemen met de afdeling Bewonerscontact.
Bij een betalingsachterstand is het verstandig om zo snel mogelijk actie te ondernemen. Een achterstand kan namelijk snel verder oplopen als u niets doet.
U kunt via MijnPortaal eenvoudig en snel een aanvraag voor een betalingsregeling doen. Daarna nemen wij deze in behandeling en ontvangt u per e-mail ons besluit op uw aanvraag.
De betalingsregeling die u met ons afspreekt wordt opgenomen in uw huurdossier.
Als u verhuist en een verhuurdersverklaring nodig heeft, dan vermelden wij uw betalingsregeling hierop als deze minder dan vijf jaar geleden is beëindigd.