Navigatie

Van 16 december t/m 3 januari alleen spoedreparaties

We zijn aan het fuseren met ons vakbedrijf VOC. Dit is het bedrijf waar de vakmensen van Portaal werken. We verwachten dat we met deze fusie een mooie stap zetten in onze dienstverlening aan u. Om de fusie administratief te regelen, gaat VOC van vrijdag 16 december 2022 tot en met dinsdag 3 januari 2023 dicht. In deze periode voeren wij alleen spoedreparaties uit. Vanaf 4 januari pakken we alle reparaties weer op zoals normaal.

Let op: Van 23 december 2022 tot en met 3 januari 2023 kunt u een week lang geen reparaties melden. Vanaf 4 januari kunt u al uw reparaties weer melden via MijnPortaal. Dit geldt niet voor spoedreparaties, die kunt u altijd telefonisch bij ons melden.

We hebben de meest gestelde vragen over de tijdelijke sluiting voor u op een rijtje gezet:

Waarom kan ik geen reparatieverzoek doen, of waarom wordt mijn reparatie pas na 4 januari opgepakt?

Op dit moment zijn we de fusie tussen ons vakbedrijf VOC en Portaal aan het afronden. Om deze reden is ons vakbedrijf van 16 december 2022 om 17.00 uur tot en met 3 januari 2023 gesloten. Deze sluiting is nodig om alle administratie in orde te maken, zodat we vanaf 4 januari als één bedrijf van start kunnen gaan.

Welke reparaties doen jullie nog wel en welke niet?

In alle regio’s zijn leveranciers ingeschakeld om tijdens onze sluiting spoedreparaties op te pakken. Niet spoedeisende reparaties pakken we weer op vanaf 4 januari 2023.

Wat valt er allemaal onder spoedreparaties?

  • Buitensluiting huurders (sleutels kwijt/afgebroken/sleutel binnen laten liggen etc.).
  • Gaslekkage
  • Complete stroomuitval
  • Waterlekkages in elke vorm die niet kan wachten.
  • Calamiteit denk aan brand, gevaarzetting etc.

Ik wil een niet-spoedeisende reparatie melden. Hoe doe ik dat?

U kunt al uw reparaties melden via MijnPortaal. Dat kan tot donderdag 22 december 2022. Van 22 december tot en met 3 januari kunt u een week lang geen reparaties bij ons melden. Vanaf 4 januari kunt u ook voor niet-spoedeisende meldingen weer bij ons terecht.

Ik wil mijn huur opzeggen. Kan dat tijdens de sluiting?

Huuropzeggingen voeren we tijdens de tijdelijke sluiting gewoon door.

Hoe gaan jullie tijdens de tijdelijke sluiting om met inspecties?

Inspecties lopen gewoon door tijdens de sluiting

Er is een inspectie geweest en ik wacht nog op mijn eindafrekening. Wanneer kan ik die verwachten?

Voor inspecties die tijdens de sluiting worden gedaan, laat de eindafrekening iets langer op zich wachten dan u gewend bent. We streven er naar om de eerste helft van januari alle eindafrekeningen te versturen.

Staat het antwoord op uw vraag hier niet tussen?

Neem dan contact met ons op