PortaalPanel

U kunt lid worden van ons klantenpanel: PortaalPanel. Wij leggen de leden van dit panel geregeld vragen voor over bijvoorbeeld onze dienstverlening of een nieuw idee.

Veel gevraagd over PortaalPanel

Wat is het PortaalPanel? Kan ik aan dat panel meedoen?

Algemeen

Het Portaalpanel bestaat uit klanten die ons helpen om ons werk steeds beter te doen. De mensen in het Portaalpanel doen ongeveer zes keer per jaar mee aan een onderzoek. Ze krijgen dan een vragenlijst die ze op hun computer kunnen invullen. In die lijst staan allerlei vragen over onderwerpen waar onze klanten mee te maken hebben.

Het Portaalpanel is voor ons heel erg belangrijk. Het panel laat ons zien wat goed werkt en wat beter kan. Zo leren wij van onze klanten.

U kunt zeker aan het Portaalpanel meedoen. Graag zelfs! Heeft u internet en e-mail? En bent u klant van ons? Geef u dan op via de website van PortaalPanel.

Wat is het klanttevredenheidsonderzoek? Hoe geef ik mij daarvoor op?

Algemeen

Met het klanttevredenheidsonderzoek kijken wij of u tevreden bent over uw woning, over uw buurt en over ons.

U kunt zich helaas niet opgeven voor het onderzoek. Als u aan de beurt bent om mee te doen, sturen wij u een uitnodiging.