Navigatie

Klacht over ons

Bent u niet tevreden over onze dienstverlening? Laat het ons dan weten. We lossen het graag samen met u op. 

Veel gevraagd over Klacht over ons

Ik ben huurder en wil een klacht melden. Hoe pak ik dat aan?

Algemeen

Wij proberen u zo goed mogelijk te helpen. Maar het kan een keer gebeuren dat u toch niet tevreden bent. U kunt dan een klacht indienen. Zo helpt u ons nog beter te worden.

U kunt uw klacht via MijnPortaal, e-mail, Portaal.nl of per post melden bij onze klantenservice. De verantwoordelijke manager of medewerker bekijkt uw klacht. Wij reageren zo snel mogelijk.

Waar kan ik een klacht indienen over een medewerker van Portaal?

Algemeen

Onze medewerkers doen hun best om u zo goed mogelijk te helpen en vriendelijk te woord te staan. Toch kan het gebeuren dat u een klacht heeft over een van onze medewerkers.

Komt u er zelf met deze persoon niet uit? Dan kunt u uw klacht via MijnPortaal, telefonisch of via de mail melden bij onze klantenservice.

Wat gebeurt er met mijn klacht?

Algemeen

De verantwoordelijke manager bekijkt uw klacht en reageert binnen enkele dagen.

Ik ben geen huurder van Portaal en wil een klacht indienen. Hoe doe ik dat?

Algemeen

U kunt een klacht of overlast melden via dit online formulier